Tuesday 19 March 2013

Yes, saya sangat happy.....

Bekerja makan gaji+menjadi isteri n ibu kepada 2 anak yg masih kecil memang mencabar..tapi sangat seronok..perlu uruskan itu..perlu uruskan ini..

Honeymoon dulu2

permata hati emak dan ayah


Tapi masih sempat ipah join biznez.Ada yg bertanya sempat ke bekerja n at the same time berbiz??berbiz ni sbg side income untuk membantu suami dan juga untuk bayar hutang2 belajar..walaupun gaji mmg ada and insyaAllah memang cukup.tapi tak salah kalau kita nak buat simpanan demi masa depan keluarga dan demi ibu bapa yg banyak berjasa.


Sebenarnya bila berbiznez online ni.sangat x menganggu rutin harian ipah.ipah tetap mcm selalu.buat kerja di sekolah..mengajar..siapkan persediaan mengajar,siap kena buat mcm2 aktiviti dan laporan di sekolah.xlupa juga analisis peperiksaan.balik rumah ambil anak2,uruskan anak2 dan kerja di rumah pulak..sambil2 buat kerja bukak facebook,update blog untuk biznez..alhamdulillah tak susah sebenarnya.






Alhamdulillah setiap kali update status mengenai kehebatan Premium Beautiful..pasti ramai yang pm n berminat nak memiliki corset ini.dan alhamdulillah bulan pertama join biz ni,ipah telah dapat bonus 4 figures dan insyaAllah dapat percutian secara percuma ke Shanghai..


Semuanya hanya di hujung jari...betul kata mentor ipah cik cida..lebih baik kita buka internet n berbakti dengan kawan2 dan keluarga sambil menjana pendapatan.. 

Betul tak?




Setelah memakai PB sejak dalam pantang bulan 11 tahun lepas sehingga sekarang..ipah tak pernah menyesal beli corset ni dan sekaligus join biz ni..sangat2 menguntungkan.

Berminat untuk menjana pendapatan di samping membantu keluarga dan rakan2 menjaga kesihatan?

Hubungi Syarifah Ramly  (Ipah)
 012-5380109

No comments:

Post a Comment