Sunday 15 December 2013

Pengalaman Sendiri mengenai Breast Lump


Assalamualaikum dan hi..

Disini..Ipah nak share mengenai pengalaman sendiri mengenai breast lump. Breast Lump adalah ketumbuhan yang terdapat di payudara. Faktor yang jelas kepada penyumbang terbentuknya ketulan ini adalah kerana hormon yang tidak stabil. Ipah ingat lagi, Dr. Thas yang merawat Ipah bagitahu hormon tidak stabil ini macam-macam..Antaranya kerana diet yang tidak betul, stress dan lain-lain lagi. 

Diet yang tidak betul ini maksudnya terlalu obses nak kurus, so kita tak ambil pemakanan yang seimbang. Macam Ipah dulu, zaman di Universiti, nak kurus sangat, macam-macam Ipah buat. Antaranya minum setengah gelas sunquick campur dengan air panas sedikit je..Kemudian makan kerepek atau jajan..So disebabkan banyak sangat pewarna yang Ipah ambil, menjadi penyumbang kepada hormon yang tidak stabil.

Macamana Ipah boleh kesan yang Ipah ada Breast Lump?



Tiba-tiba tidak rasa selesa di bahagian payudara dan setiap kali Ipah stress sebab nak exam, terasa sakit yang amat. Mula-mula jumpa doctor panel abah. Doctor bagitahu dengan paniknya..

"Syarifah, besok jugak kita kena buat operation, sebab kalau dibiarkan boleh jadi Cancer" 

Allah..Allah saja yang tahu perasaan ni masa Dr cakap macamtu. tak tertahan-tahan air mata ni mengalir kerana takut dan belum bersedia menghadapi ujian yang berat ini. Tapi Mak Abah yang positif dan kebetulan masa tu adik, Erwan ada di rumah.. Dia consoled Ipah dan cakap, "kak Ipah, jangan risau k, kita bangun sama-sama malam2, kita solat tahajjud dan hajat k. Matangnya adikku seorang ni. 


Dan akhirnya Ipah buat jugak pembedahan minor untuk membuang ketulan tersebut. Kakak tersayang jaga Ipah di hospital. Temankan Ipah..Thank you sangat2 Kak Nur..Dr bagitahu bagi beliau seminggu untuk buat ujian di lab dan keputusan samada Ipah ada cancer atau tidak akan diberitahu kemudian. Again, berdebarnya nak menunggu keputusan. 



Selepas seminggu, Doctor bagi khabar gembira yang Ipah bebas dari cancer. Alhamdulillah..Alhamdulillah..

tetapi...

Dr. Thas bagitahu yang potensi untuk tumbuh lagi sangat tinggi kerana ianya berakar..So tolong jaga pemakanan, jangan stress. Dan bila Ipah jumpa ada pesakit di dalam bilik yang sama. Beliau bagitahu yang beliau kena berulang kali breast lump ni..Risaunya...

So, Ipah ambil tindakan dengan berikhtiar memakai Premium Beautiful ini. tak salah kita berikhtiar dan tidak menyerah je. 

Premium Beautiful bukan sahaja rawatan alternatif bagi pengidap lump, malah ia juga alternatif untuk penyakit-penyakit lain seperti cyst, fibroid, dan lain-lain lagi.

Konsisten memakai PB, anda akan nampak hasilnya..

70% Kesihatan

30% Kecantikan

100% Keyakinan


Syarifah Ramly

012-5380109


3 comments:

  1. 💐Assalamualaikum slm sejahtera warga group📢
    💐 Jom viralkan berita baik ni untuk pesakit kanser

    1) Ni tentang hidup pesakit kanser stage 1-stage 4 ambik penawar yang harga berpatutan tapi kesannya setanding ubat harga mahal ribuan ringgit.Sebelum tu nak pesan,jangan abaikan temujanji doktor kalau ada.

    2)Dah ramai yg sembuh dengan asbab penawar ni yg berunsurkan ubatan bahan semulajadi yg selamat diambil. Walaupon bahan semulajadi tapi amat berkesan sambil merawat bukan sekadar melegakan untuk sementara waktu.

    Saya rasa xlengkap kalau saya explain satu persatu setiap jenis ubat ni.Lebih baik tanya sendiri pengasasnya sebab tiap penyakit ade ubt yang khusus. Baik bertanya sendiri pada pengasasnya dan beritahu anda sakit apa.Dia akan explain semuanya.

    3)Pengasas jus ni dh banyak berdepan dengan pesakit2 kanser, ade ramai yg dh sembuh.


    Sy share melalui pengalaman sy sdri yg mengikuti perkembangan pejuang2 kanser ni,sy sdri pon guna produk die dh 3thn.

    Sy nak share ubat ni pd org lain jugak, tiada penyakit yang tiada ubat selain daripada mati, cubalah sebab setiap penyakit ada harapan sembuh.Kelemahan hati + putus asa akan lebih memudarat kan penyakit.TAPI JANGAN ABAIKAN APOINTMENT DOKTOR kalau ada.

    Nanti kalau nak ikhtiar dgn ubatan dia,blh la join group whatsApp pejuang2 kanser,pengasas ada dalam group tu jugak, boleh la kenal2 pesakit die yg dh sembuh mcm yg sy knl,contohnye:
    ~~~~~~~~
    ▪ Pn. Hayati abd Hamid- Pensyarah Kanan UITM, kanser payudara stage 4.
    Skg dia dh sembuh walaupon doktor bgtau dia boleh hidup 1tahun je lagi.
    Dia mengarang sebuah buku berkenaan pengalaman sendiri melawan kanser dengan mengambil penawar jus ini sebagai rawatan alternatif selari dengan rawatan doktor (nk buku nti blh order)
    ~~~~~~~~
    ▪Adik Luqman -kanser GIST-Anoerectal Tumor
    Skg dah sembuh dr kanser jus ni diambil selari dgn rawatan hospital.Apoinment x miss
    ~~~~~~~~
    ▪Adik Izzat b.muhd Ariffin ,kanser Burkit Lymphoma stage 4 sekarang dh sembuh
    Gurunya beritahu dia tak pernah nampak macam pesakit kanser tahap 4, sebab sentiasa nampak cergas.Asbab jus yang memberi tenaga dan merawat.Dia minum jus ni dari kanser tahap 4 sehingga sembuh.
    ~~~~~~~~
    ▪Nani Faiza - kanser Usus Tahap 4 dan ketulan kanser 10cm telah merebak ke hati, bersabar dan setia merawat dengan jus herba ini tanpa mudah putus asa,sekarang sudah sembuh sepenuh nye. sel kanser sudah tiada.
    ~~~~~~~~
    ▪Pn. Rugayah Jilani -
    Pesakit kanser payudara tahap 3B ketulan 10×10cm- sudah sembuh !
    ~~~~~~~~
    ▪Pn. Noridah Md Dom - Pesakit kanser ovari tahap 3 merebak ke tyroid dan lymph- sudah dapat kesan positif ,kesihatan beransur pulih.
    ~~~~~~~~

    ▪Puan Nor Sabariah
    - Ada asthma sejak 11tahun dulu
    -Selalu jatuh sakit sebab sesak nafas dan semput ,adakalanya kalau semput sampai tak mampu berdiri dan kena merangkak untuk bergerak
    -Sering bergantung pada inhaler setiap pagi
    -Setiap kali batuk teruk akan sesak nafas dan akan ke klinik untuk sedut gas
    -Lepas minum jus herba, dia xsemput lagi setiap kali batuk teruk. Dah xpergi klinik lagi sedut gas, setiap waktu pagi xperlu guna inhaler macam dulu.
    ~~~~~~~~
    5) Pesakit yang dah sembuh dari kanser menjalani kimo dan wajib minum jus kalau tak nanti effect dari kimo sangat ketara lemah nya jika tak ambil langsung.

    👍🏻In sya Allah nanti boleh join group wasap dan boleh pinjam semangat pejuang2 yg lain

    NOTE :
    Ia BUKAN HERBA YG MEMANASKAN BADAN macam produk2 lain yang masukkan herba2 biasa. Ia boleh diambil sebagai suplement.

    mohd zuhairi 0174687570
    0174687570

    #sharing is caring

    ReplyDelete
  2. I'm proud to say now that I am finally at a place where I have found something that works for me. Almost four years ago I began seeing a classical Homeopath. I was put on a constitutional remedy by Dr Itua herbal center who reside in west africa, and I am amazed at my healing thus far. I will continue to post what worked for me and what didn't in more blogs to come (as this one is getting quite long... and I'm not writing a book on here - not yet anyway). This discovery has not only helped the way I practice, but it has also given me further insight into the world of Herbal  medicine. I came to know more about Dr Itua on Tv Station when I was taking my regular organic coffee at javamania coffee spot I watched the whole scene on how he uses Natural herbs to cure disease like Herpes, Hiv/Aids, Cancers,HPV,Men & Women Infertility,Melanoma, Mesothelioma, Multiple myeloma, Neuroendocrine tumors,Non-Hodgkin's lymphoma,Alzheimer's disease, chronic diarrhea, COPD, Parkinson's disease, Als And Diabetes, I was moved by his words then I took a confident step to contact him regarding my health condition Herpes & Prostate Cancer, He prepared his herbal medicine then sent it to me through Courier which I took as it's was instructed and I found myself healing symptoms are all gone I have being watching my health for years now and I finally confirmed that is a permanent cure like he told me at our first conversations so now I'm healthy and happy I purchase his herbal tea which I usually take in the morning before starting my day because it feels good to find addiction on natural herbs than medical drugs so is what I'm doing and loving it more and More to come later on blogs sooner I will be writing my book.I will advise you to contact Doctor Itua Herbal Center for any kind of permanent cure and herbal remedy.Doctor Itua Email Contact: drituaherbalcenter@gmail.com Also On Whats-App Calls: +2348149277967.

    ReplyDelete