Sunday 15 December 2013

She....Nornadia Salmee Binti Salehuddin

Assalamualaikum dan hi..


Nornadia Salmee Binti Salehuddin atau Nadia..Kami memang berkawan rapat sejak zaman sekolah lagi..Kalau hari raya je, kami (Nadia, Ipah, Huril, Liza dan Hetty) pasti akan carik satu tarikh and hari dimana kami akan berkumpul bersama dan share macam-macam. Seronok sangat :) Of course port tempat kami bergosip ialah di rumah Ipah..hehe..bestkan..



Nadia..

Ibu kepada Zikri dan Zarif. Seorang yang positif dan pandang ke depan. Seorang yang kuat and tabah..dan kreatif ok..


Alhamdulillah..rupa-rupanya Nadia pun berminat untuk join business di bawah GLAM. Bermula dengan memakai Premium Beautiful selepas melahirkan anak kedua. Beliau mula jatuh hati dengan produk Hai O. Beliau ambil tindakan bijak dengan join business ni untuk share kebaikan produk Hai O..Masa yang berkualiti bersama keluarga di samping menjana pendapatan sampingan..Dan paling beliau jatuh hati kerana teamwork yang kuat dan jitu. 

Lagi seronok bila baru-baru ni, beliau da dapat bonus pertama dengan business ni..Kencang jugak bonusnya..Rezeki anak-anak kan Nadia. Beliau terus bersemangat untuk terus mencipta kejayaan bersama di dalam business ini. InsyaAllah..selagi niat kita baik, Allah akan sentiasa memberi kemudahan dalam menjalankan apa jua kerja yang dilakukan. So sesiapa di Negeri Selangor yang berminat nak join boleh contact Nadia ok. 
Feel free to visit her blog:

www.nornadiasalmee.blogspot.com





Syarifah Ramly

012 5380109



No comments:

Post a Comment