Saturday 9 August 2014

Tabik Spring!!!

Dulu.....

Sebelum bergelar seorang pendidik…….
Masa mula2 nak cari kerja, pernahlah jugak terlibat dengan menjual dari rumah ke rumah, kedai ke kedai, dan memang tebal betul muka masa tu nak promote jam tangan. Adoi, akhirnya Ipah mampu bertahan sehari je dan berjaya menjual satu je kut selepas seharian bekerja. Sebab Ipah tak ada skill nak menjual dan Ipah memang malu. Balik je dari jual, terus tarik diri taknak terlibat lagi..



So, setiap kali Ipah tengok orang jual buku, jam, CD (bukan CD blues ye) dan macam-macam lagi, Ipah sangat memahami mereka2 yang malu2 nak buat tu. Terpaksa buat sebab sekarang susah nak cari kerja. Tapi apapun Ipah salute korang semua sebab berani dan sangat confident.



Bila buat biz dengan Hai O dan secara specificnya berada di bawah team yang hebat Hebat Berniaga Online, kita tak perlu jual dari pintu ke pintu, kita tak perlu pergi dari meja ke meja, yang hanya kita perlu buat adalah:-

  • ·      Stay positive
  • ·      Kuat dan bersemangat
  • ·      Penuhkan diri dengan ILMU perniagaan

·      DAN
  • ·     Kita buat secara online. (maksudnya sebarang promosi dilakukan dan menggunakan social media).


Ada ke orang nak beli? InsyaAllah, betul caranya, kita dapat menjual dengan JAYANYA. ;) Sebab cara dan semuanya dah disediakan. Kita just follow je.

So, nak jadi salah seorang daripada usahawan Hebat Berniaga Online



vBONUS BESAR menanti anda.
v PERCUTIAN 5 STAR secara PERCUMA menanti anda.


Hubungi saya
SYARIFAH RAMLY

012 5380109

No comments:

Post a Comment