Saturday 25 October 2014

Sihat dan Cantik dengan PB

Anda setuju atau tidak kalau saya kata ramai antara kita nak kurus tapi susah sangat nak kawal nafsu?


Bila da ada melahirkan anak, macam-macam lari. shape entah kemana, perut menggelebeh, semua pakaian lama tak boleh pakai. 


Nafsu makan menjadi-jadi.


Akhirnya kita redha je tapi dalam hati nak kurus.

Jadi..

Apa kita buat untuk atasi masalah ni?

Makan ubat kurus? Tahan makan? 

Saya ada cadangan. Apa kata anda laburkan sedikit wang anda untuk mendapatkan bentuk badan yang menarik. Sekaligus kesihatan terjaga. 

Apa lagi kalau bukan Premium Beautiful.



Premium Beautiful menekankan 70% kesihatan dan 30% kecantikan.

Premium Beautiful ini sangat berbeza dengan corset-corset yang lain. PB ada Far Infrared Rays. 




Bestkan? Hanya dengan menyarungkan PB selama 8 jam, anda dapat menjaga luaran dan dalaman. Cukup pakej kan. 

Saya pasti ramai yang teruja nak pakai, tapi mula berkira-kira sebab harganya. 

Premium Beautiful bukan boleh beli macam tu je. Apa-apa pun harus diukur dulu 4 bahagian kerana setiap wanita mempunyai PB dia sendiri mengikut size masing-masing. So, bukan macam corset lain. 

Dan terlalu banyak kebaikkan yang ada pada PB tiada pada corset lain. Da setahun setengah saya memakai PB dan tak jemu memakainya. Inilah hasilnya :)


Ni kawan saya pulak. da setahun pakai PB. memang menakjubkan hasilnya.


So, anda bila lagi?

Saya tak nafikan Premium Beautiful memang corset abang sayang. Tak percaya?

Cubala dan rasailah sendiri.

Contact me

Syarifah Ramly

012 5380109








No comments:

Post a Comment