Friday 14 November 2014

Kerja Saya, Target Saya, Reward Saya, Reward Si Dia

Saya tengah sibuk baca tentang lasik..U olls sure tahu tentang lasik kan..hehe
Sebenarnya ni one of my aim..nak reward buah hati pengarang jantung buat lasik..Kalau boleh memang nak dengan Dr Muhaya sebab sukanya cara beliau merawat pesakit sambil memainkan alunan zikir. Ketenangan mendengar zikir-zikir memuji kebesaran Illahi sure buat kita hilang keresahan dan 100% yakin. Kan?





Kos rawatan lasik ni memang besar. Tapi saya tak kisah nak keluarkan/laburkan duit untuk sesuatu yang memberi manfaat dan kebaikkan pada diri sendiri dan keluarga..Sama jugak dengan Premium Beautiful. Kebaikkan yang ada pada Premium Beautiful sebenarnya membuatkan saya rasa harga PB ni murah. Tak setimpal dengan benefits yang ada pada PB.

So, saya jadikan matlamat ni untuk melipat gandakan usaha. Saya suka encik suami berkaca mata, cute..hehe..tapi saya suka kalau saya boleh buatkan dia bebas berkaca mata.


Inilah indahnya bila saya ceburi biznez Hai O dan bersama team yang hebat. Segala perkongsian ilmu itu sampai kepada saya walaupun saya di Bintulu. Istilah jauh tu tak ada sebenarnya. Setiap bulan kita set target kita, berapa bonus kita nak buat bulan ni..So target bukan setakat target je and goyang kaki, tunggu duit masuk. No..No..No..Tapi haruslah ada usaha. Ilmu yang dikongsikan oleh kumpulan #PINLeaders diapply terus untuk terus berjaya. Saya suka sangat buat biz ni. Serius enjoy!! Alhamdulillah..Yang lagi seronok 11hb setiap bulan masuk bonus..Syioookkk!!!

Jom jadi sebahagian dari PIN Leaders. Buat side income atau jadikan biz ni main income kita memang tak mustahil..Ramai yang telah bergelar jutawan.  Anda bila lagi?
Plan A? Plan B? Saya ceritakan nanti dan anda decide!!

#lasikuntukmu
#usahatawakaldansenyum
#syioknyeberbiznes

Hubungi saya
Syarifah Ramly

012 5380109

No comments:

Post a Comment