Wednesday 1 May 2013

Bz but biz still on

Assalamualaikum dan hai..

lately ni sangat busy dengan kerja di sekolah. tapi alhamdulillah, dalam kesibukan ramai juga yang bertanya tentang business ini. 

From the bottom of my heart, Ipah rasa seronok sangat berbiz. Cukup bulan duit gaji masuk, duit biz pun masuk. Keseronokannya sebab impian nak settlekan hutang belajar dengan PTPTN dan YTN insyaAllah akan TERMAKBUL.

Selesai je kerja2 di sekolah, Ipah merancang nak settlekan hutang YTN. Berkat berbiz baru masuk 2 bulan, Ipah dapat settlekan yang itu dulu.

Kerja memang kerja..tapi kita memang perlukan side income untuk simpanan di masa hadapan, untuk ibu bapa, untuk hutang2 pelajaran dan simpanan anak2. Alhamdulillah..Ipah ke arah itu.

Mungkin ada yang berkata, InsyaAllah gaji saya cukup, tak payah berbiz. Takpe..Ipah gembira mendengarnya. Tapi untuk Ipah dan Ipah yakin sebilangan besar rakan2 memerlukan side income untuk simpanan di masa hadapan.


Melihat kejayaan kawan-kawan seperti Mursyida Mohsin.(visit blog beliau www.cikcida.com), buat Ipah rasa bersemangat nak menceburi bidang perniagaan ini. Tak susah yang penting usaha tanpa henti. Dan yang seronoknya, kita berbiz menggunakan media sosial. 

Usaha tanpa jemu, InsyaAllah membuahkan hasil.

Ingin berbiz seperti Ipah?

Hubungi Ipah (Syarifah Binti Ramly)
012-5380109

GLAMpreneur
syarifah_aemon@yahoo.com

No comments:

Post a Comment