Thursday 16 May 2013

6 BULAN BERSAMA PREMIUM BEAUTIFUL....

Lama tak update blog due to kerja yang bertimbun-timbun...Bila nak update blog je tup2 mata dah terkatup..keletihan di sekolah...tapi rutin harian sebagai isteri tetap berjalan seperti biasa.

Ok..Ipah nak cerita pengalaman sendiri selepas memakai Premium Beautiful Corset selama 6 bulan.

Pertama..

Sejak ada dua anak..Ipah memang perlu pastikan yang Ipah sentiasa cergas dan sihat. Nak menjaga dua anak yang masih kecil memang mencabar. Bila kita sebagai ibu jatuh sakit, sian jugak dekat Encik suami yang kena buat macam2. Maka, Ipah kena menjaga diri Ipah agar sentiasa dalam keadaan sihat. Macamana nak kekalkan momentum sentiasa aktif dan mampu tersenyum walaupun kepenatan??

Jawapannya: PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

Kedua...

Anak kedua, Ahmad Fayyad memang menyusu badan. Untuk memastikan supply yang mencukupi, Ipah kena makan dengan betul. Tak boleh terlalu control makan sebab nanti anak tak dapat zat yang mencukupi. Bila baby tak cukup zat, nanti tumbesaran dan perkembangan otak akan terganggu. Maka Ipah kena lupakan diet buat sementara waktu ni. Memang Ipah kuat makan. Dan sangat susah Ipah nak control makan. Tapi alhamdulillah, Ipah masih mampu memakai baju-baju lama Ipah. Kenapa?

Jawapan: PREMIUM BEAUTIFUL CORSET memang banyak membantu untuk Ipah mengekalkan bentuk badan seperti dulu.

Ketiga...

Semasa mengandungkan Ahmad Fayyad (bulan terakhir) : 73kg 
Selepas bersalin: 70kg
Selepas 6 bulan memakai Premium Beautiful corset: 55kg

Alhamdulillah

Secara peribadi, keputusan Ipah untuk beli PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ini sangat TEPAT..

Mungkin ada yang berminat untuk memiliki corset ini tapi risau dan melupakan hasrat itu sebab harganya. TAPI sebenarnya pelaburan untuk badan kita..untuk kesihatan kita. Tak rugi sebenarnya. Memang tak rugi. Sambil nak kurus dengan memakai corset ini, kita menjaga kesihatan. 

Prevention is better than cure!!

JOM kita kurus dan sihat bersama-sama!!

GLAMpreneur

Syarifah Ramly
012-5380109

No comments:

Post a Comment