Saturday 8 March 2014

Premium Beautiful: Apa Kata Mereka tentang PB.



Salam readers.. apa tu Premium Beautiful corset? 
ahaks... Premium beautiful ada 3 pieces; Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle. 


Premium Beautiful ada banyak kelebihan. Pakai secara konsisten memang akan nampak hasilnya. Bukan sahaja untuk kecantikan. Malah ia juga untuk kesihatan. Mainly PB menekankan 70% kesihatan 30% kecantikan. Antara kebaikan PB adalah:-


Antara testimonial dari pemakai Premium Beautiful:-


Sejujurnya, Ipah memang kuat makan. Bila dah beranak dua ni..lagi kuat makan dan senang naik. Tapi syukur sangat2 Premium Beautiful ni sangat membantu Ipah. Instant shaping juga. Pendek kata, beli PB, lengkap pakej yang kita dapat. Worth buying. Kesihatan juga terjaga. Alhamdulillah, kesihatan juga terjaga. Keep me active doing my work as a wife, mother, a teacher and an entrepreneur. 


My business partner, Nadia. Memakai PB kerana sakit belakang kesan dari melahirkan anak. Yes, PB sangat membantu untuk penjagaan postur badan kita. So, bermula dari situ, beliau memakai PB, kemudian sekali pakej beliau mendapat berat badan ideal. Kerana banyak benefits yang beliau dapat, beliau terus terbuka hati untuk join business dengan GLAM. to share the goodness of PB and other products under Hai O.


Salah seorang pengguna PB yang berpuas hati. Pakai consistently, akhirnya membuahkan HASIL!!! Alhamdulillah..Saya happy :)


Bukan itu sahaja, PB juga membantu menghasilkan susu yang banyak. bestkan..Memang berbaloi keluar duit..Banyak kebaikan PB ni.. Baby kenyang je sebab mommy banyak susu. Alhamdulillah :)

Jom dapatkan Premium Beautiful untuk diri sendiri. Jom pakai PB dan rasai kebaikkannya. 

Contact Me


Syarifah Ramly
012 5380109
GLAMPRENEUR








No comments:

Post a Comment