Monday 15 April 2013

SMART INVESTMENT TO OUR BODY....

nak share disini Ipah da banyak kali beli corset. Dari zaman anak dara, nak kawin sampailah dah beranak dua.
Seriusly, kalau dari dulu kenal Premium Beautiful corset, mungkin Ipah tak membazir sampai beli macam-macam jenis corset. Beli dengan harga puluhan, ratusan tapi hanya boleh pakai masa sekali dua sahaja sebab tidak membantu untuk kurus. 

Pengalaman Pertama
Sakan nak kurus, beli satu bengkung nak bagi perut kempis. Beli dan dengan sangat teruja terus pakai. Selepas 1 jam pakai, perut rasa sangat gatal. Nak garu tapi malu. Cuba tahan. Sampai je bilik, terus bukak dan garulah sepuas-puasnya. Hasilnya....
perut tak kempis malah bergaris-garis dan hitam...Sadis... sadis....



Pengalaman Kedua
Beli satu corset ni...dengan harga ratusan dan nak pakai sebab nak kahwin..Sepanjang memakai corset tu hanya membantu untuk nampak terbentuk masa tu sahaja.Ipah terasa sangat panas, dan tak selesa. Memang taknak pakai dah sebab tak selesa. Dan terasa rugi sebab beli mahal tapi pakai sekali sahaja. Plus, tak ada sebarang teknologi pada corset tersebut untuk membantu Ipah kurus and curvy curvy gituu..


Pengalaman Ketiga
Selepas bersalin anak sulung..Nak pakai bengkung tapi tak boleh sebab caesar. Tapi gagahkan juga nak pakai bengkung dan akhirnya infection pada tempat jahit. Di samping itu, badan rasa tak selesa pakai bengkung tradisional ni sebab leceh nak pakai dan impak nak kurus lambat. Well, Ipah memang suka sesuatu benda tu bertindak balas dengan cepat..



Pengalaman Keempat dan InsyaAllah Terakhir
Selepas bersalin anak kedua, Ipah tekad nak beli PB corset. Tambahan pula, Doktor pun recommend sebab PB corset ni memang membantu untuk kurus, instantly membentukkan tubuh badan kita dan dalam masa sama mengecutkan rahim kita dan susu menjadi banyak. Invest sekali dan boleh pakai sampai bila-bila. 
Sangat berpuas hati. 

Fabric Akwatek & Akwadyne sangat awesome. 
Sangat selesa dan dalam masa yang sama membantu untuk hold our body and fat. 
Ketebalan fabric ikut fungsi. Tetulang lembut dapat bentuk figure yang cantik tapi tak menyucuk bila pakai..

Yes, Ipah puas hati..





Berminat untuk memakai PB? berbiz bersama-sama?

Hubungi Syarifah Ramly

012-5380109

GLAMpreneur

syarifah_aemon@yahoo.com

No comments:

Post a Comment